Gepubliceerd op 19 mei 2019

Masterclass voor MKB decision makers

In deze workshop nemen we je mee in de wereld van storytelling. Je gaat zelf aan de slag met het ontwerpen van jouw merk- of productverhaal. Daarnaast krijg je praktische tips en adviezen om met je merkverhaal in de publiciteit te komen. We halen aansprekende en inspirerende praktijkvoorbeelden aan over hoe je nieuwswaardige content kunt maken. Kortom, alle ingrediënten om met jouw merkverhaal in het nieuws te komen!

Voor wie is de masterclass geschikt?
De masterclass is geschikt voor MKB decision makers op het gebied van marketing, HR, sales, communicatie (intern én extern) branding en PR.

Datum
20-06-2019

Tijd
15:00-17:00

Plaats
Level Eleven Amsterdam Stationsplein, 51-53 1012 AB Amsterdam

Prijs
€ 149,- ex BTW

Waar?

UW EVENT OP LEVEL ELEVEN

ONBEGRENSD. EINDELOOS. ONVERGETELIJK.

Uw event in het hart van Amsterdam én in dat van uw gasten. Ga voor een onvergetelijke 360° beleving op het hoogste niveau. Ga voor absoluut indrukwekkend en voor een evenementenlocatie van een heel ander level.

Onze gastvrijheid reikt verder dan ons uitzicht over Amsterdam. Hier op Level Eleven kijken we voorbij grenzen en wensen. Want uiteindelijk zit de kracht van een gelaagd en verbluffend event in HARTVERWARMENDE aandacht, pure aandacht en die extra stappen.

Echte gastvrijheid herken je meteen. Ervaar het zelf, maak een afspraak en kom langs op Level Eleven. Wij ontmoeten u graag!

Programma

15:00 uur ontvangst
15:15 uur de noodzaak van een merk- of productverhaal
15:30 uur de bouwstenen van een ijzersterk merk- of productverhaal
16:00 uur de PR-factor het geheim achter het succesvol maken van nieuwswaardige content
16:30 uur de PR-factor in de praktijk. Hoe gaan we met jouw merkverhaal in het nieuws komen?
17:00 uur Conclusie, Q&A
17:30 uur borrel

Heeft u specifieke vragen?

Wilt u graag een specifieke case behandelen of een vraag voorleggen? Stel deze voorafgaand aan de sprekers van de masterclass. De sprekers bereiden zich graag goed voor en kan deze ter plaatse worden besproken.

Sprekers

Carla de Barros Barbosa en Christine van der Linden zijn de oprichters van communicatieadviesbureau Linden & Barbosa in Amsterdam. Zij adviseren van start-ups tot aan corporates over positionering, communicatiestrategie, branding en PR. Voorbeelden daarvan zijn Transavia, C&A, PlayStation, Sdu, AkzoNobel en BeFrank, Dobbi.nl. Sarenza.nl Christine van der Linden en Carla de Barros Barbosa putten daarbij uit hun ervaringen in sectoren als zakelijke dienstverlening, entertainment, toerisme, lifestyle en food. Als oprichters van Linden & Barbosa zijn zij betrokken geweest bij uiteenlopende communicatievraagstukken en adviseerden ook over vele internationale productintroducties. Daarnaast zijn zij auteurs van het boek De PR-factor.

Leerdoelen:

Na het volgen van deze masterclass

  • Bent u bekend met hoe een sterk merkverhaal bijdraagt aan het succes van een organisatie
  • Bent u bekend met de elementen van een sterk merkverhaal
  • Bent u bekend met het creëren van relevante en nieuwswaardige content
  • Bent u bekend met het toepassen van de PR-factor in de praktijk

 

Klik hier om je in te schrijven voor de masterclass!

Onze partners