Bedrijfsadvies

3 handige tips voor je ondernemingsplan

Lees verder

Strategisch inzetten van online marketing essentieel voor groei onderneming

Lees verder

De vragen die je moet stellen voordat je een SEO-specialist gaat inhuren

Lees verder

Beschermd: Ben jij al klaar voor de Google Core Web Vitals Update?

Lees verder

Artikeloverzicht

SEO, uw bedrijf verdient de beste plek

Als potentiële klanten op zoek zijn naar uw diensten of producten, hoeveel moeite moeten ze dan…

Lees verder
SEO schrijven voor meer omzet? Ken je klant!

Landelijk

Google is zeer belangrijk voor het aantrekken van nieuwe klanten. 95% van de nederlanders gebruikt Google…

Lees verder
4 tips voor effectieve content marketing

Content marketing is de effectiefste manier van marketing. Met goede content kun je je klant door…

Lees verder
Recordjaar voor Simon-Kucher: sterkste groei in ruim tien jaar

Landelijk

Het adviesbureau groeide in 2018 met 23% ten opzichte van vorig jaar naar een omzet van EUR…

Lees verder
Do’s en dont’s voor je online vindbaarheid in 2019

Er zijn veel nieuwe ontwikkelingen op SEO gebied, die een hoop gaan veranderen. Wie in 2019…

Lees verder
Hoe maakt de EX het verschil voor de CX bij uw bedrijf? (deel 5)

Landelijk

Steeds meer organisaties doen onderzoek naar de tevredenheid van klanten of medewerkers, oftewel de CX (Customer…

Lees verder
Blijf vooral flexibel bij meten klanttevredenheid (deel 4)

Landelijk

Wie klanttevredenheidsonderzoek wil doen om klanttevredenheid te meten, kan daarvoor diverse methodes gebruiken. Van het traditionele…

Lees verder
Benut die klantfeedback voor je bedrijfsprocessen (deel 3)

Landelijk

Steeds meer bedrijven – zowel B2B als B2C – doen onderzoek naar klantbeleving en klanttevredenheid. Wat…

Lees verder
Klanttevredenheid verbeteren: waar begin je? (deel 1)

Landelijk

Doelgericht werken aan hogere klanttevredenheid, betere klantbeleving en hogere winst. Dat wil iedereen. Je kunt daar…

Lees verder