één aanspreekpunt voor al uw personeelszaken, dat is efficiënt en kostenbesparend!
Werkgevers binnen kleine en middelgrote bedrijven hebben behoefte aan kennis over regels en voorschriften betreffende hun personeel. Doordat de regelgeving nogal eens wordt aangepast, is het echter behoorlijk tijdrovend om goed op de hoogte te blijven. Beter is het, deze zaken aan een specialist over te laten. De 100% Werkgeverscoach is er om u op de juiste momenten advies te geven, maar ook om al uw personeelszaken vakkundig voor u te regelen.
“In ons dagelijkse contact met klanten, merken we dat werkgevers vaak gebruik maken van verschillende specialisten voor personeels- en salarisadministratie, HRM, juridische zaken, arbodienst, verzekeringen, werving en selectie en ontwikkeling van het personeel. Deze specialisten werken doorgaans niet met elkaar samen. Echt praktisch is dit niet,” aldus Ronald van de Weerthof, managing director bij 100% Werkgeverscoach.
“De 100% Werkgeverscoach heeft al deze specialisten onder één dak! Door gebruik te maken van slimme ICT-oplossingen en door een nauwe samenwerking binnen het specialistenteam, worden de verschillende deelonderwerpen uiterst efficiënt met elkaar verbonden. Daardoor ontvangt u hoogkwalitatieve ondersteuning en advies op maat. Dit levert u bovendien een fikse kostenbesparing op!” «
“Arbodiensten en ziekteverzuimverzekeraars werken graag samen met de 100% Werkgeverscoach”
Meer weten? Bel de 100% Werkgeverscoach op 079-33.15.444 of kijk op www.100-werkgeverscoach.nl.