Gepubliceerd op 23 april 2020

Goede ICT van groot belang; ook in deze periode

Wist je dat veel bedrijven geen idee hebben wat ze uitgeven aan ICT en dat de kosten vaak een vervelende verrassing zijn? Daarom is het tijd om je mee te nemen in de werkwijze ‘a la deskk’, vertellen we kort wat wij zoal doen op het gebied van ICT en waarom we uniek zijn.

 

Online werkplekken voor optimaal (samen)werken

Met een online werkplek kun je overal, maar dan ook echt óveral, werken met jouw device. Zolang je maar internet hebt kun je vanuit kantoor, thuis, een park of op het vliegveld in Spanje gewoon aan het werk.

Met je online werkplek krijg je toegang tot al jullie gezamenlijke documenten, software en je staat in verbinding met jullie kantoor. Je kunt een online werkplek ook wel je ‘externe bureaublad’ noemen waar je op inlogt. Jij en je collega’s werken in jullie eigen Cloud waar alles goed beveiligd is opgeslagen en waar vanuit jullie altijd en overal kunnen samenwerken, vanaf elk apparaat!

Jouw voordelen:

  • Deze online dienst is 24/7 beschikbaar
  • Snelle en veilige omgeving
  • Overal kunnen (samen)werken
  • Elke klant heeft bij ons zijn eigen server, je deelt dus niks met anderen

 

Systeembeheer als dienst voor jouw bedrijf

Heb je geen ICT-afdeling of missen zij capaciteit? Wij bieden je een set extra handen en fungeren hiermee als jouw externe ICT-afdeling. Op deze manier heb je de ICT altijd goed op orde, maar heb je hiervoor geen extra medewerker in dienst.

We kunnen alle facetten van systeembeheer, geheel of gedeeltelijk, voor je uit handen nemen zodat jij je nergens zorgen over hoeft te maken. Het enige waar we je wel mee “lastigvallen” is; overleg en voldoen aan jouw wensen en eisen!

Het systeembeheer voor onze klanten gaat vaak (op den duur) gepaard met het plaatsen van nieuwe apparatuur of het overstappen op een ‘moderne ICT omgeving’ zoals; het werken in de Cloud.
Uiteraard beheren wij ook gewoon je huidige apparatuur als die nog een tijdje mee kan.

Jouw voordelen:

  • Je maakt geen onnodige kosten
  • We begrijpen hoe jouw software op de systemen werkt
  • Persoonlijke benadering staat bij ons hoog in het vaandel
  • Je doet bij ons geen aanvraag in drievoud

 

Helpdesk(k)

Onze helpdesk is open voor iedereen, en dat zonder een onpersoonlijk ticketsysteem. Als je ons belt nemen we graag alle tijd voor je, word je meteen geholpen en lossen we je storing op. Mocht de storing terugkomen, dan zoeken we het onderliggende probleem op en stoppen we pas als het klaar is!

Jouw voordelen:

  • We zijn altijd bereikbaar
  • Snelle en effectieve oplossingen
  • Voor alle ICT-problemen; groot of klein
  • Geen ingewikkeld ticketsysteem

 

Natuurlijk doen we meer, denk ondere andere aan;

  • Security (tevens workshops)
  • Bewaking & antivirus
  • Projecten
  • Hardware – evt. vooraf geconfigureerd
  • VOIP- en mobiele telefonie

 

Bij deskk helpen we altijd, dat kunnen wij ook niet helpen!

Kunnen wij jou ook helpen? Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een virtuele of face-to-face kennismaking.

deskk

Herestraat 106
9711 LM Groningen
050 – 234 00 10
www.deskk.nl
Facebook
LinkedIn

 

 

Onze partners